Sidor

lördag 28 februari 2015

Min bokrea

Har försökt sätta mig på händerna. Gå omvägar. Ignorera.

Men det är lite härligt med bokrean trots allt. Att gå runt och titta, bläddra, sukta. Dessa högar med böcker, pallar med massor, de små undangömda i liten upplaga. Kanske inte nödvändigtvis köpa. Många av gobitarna har jag redan i mina hyllor hemma, glad för det. Det kunde annars blivit väääligt dyrt.

Det blev bara några.. jag skulle inte, men ja. :)
  • Jag skulle så gärna förföra dig - men jag orkar inte av Margareta Strömstedt
  • Och ett skepp med sju segel och femtio kanoner ska försvinna med mig av Bodil Malmsten
Alltså! Vilka titlar. Älskar't!

Det blev förstås en liten barnbok också. Herregud jag är ju farmor!
  • Nicke Nyfiken - Vad Nicke gillar
Klickar snart hem dessa också:
  • Spår av Lena Sundström
  • 438 dagar : vår berättelse om storpolitik, vänskap och tiden som diktaturens fångar av Martin Schibbye och Johan Persson
  • Humlan som flyger : berättelsen om Stefan Löfven av Lena Hennel och Lova Olsson  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar